Užsakymų valdymas: kaip juos valdyti efektyviai?

Kompiuteriai, internetas, Logistika, Verslas

Uzsakymu valdymasLogistika – tai verslo kryptis, kuri yra itin kontroversiška, nes vieną kartą gali būti labai pelninga ir sėkminga, o kitą kartą – nuostolinga ir net žalinga įmonei. Todėl čia, kaip niekur kitur, svarbu atrasti aukso viduriuką, o tai padaryti padeda tikslingas ir konkrečiai įmonei sukurtas bei pasiteisinęs užsakymų valdymas, sprendimai ir sistema.

Kiekviena logistikos paslaugas teikianti įmonė yra vis kitokia, todėl kiekvienai jai reikalinga vis skirtinga užsakymų valdymo sistema, sukurta ir priderinta atsižvelgiant į konkrečios įmonės dydį, kryptis ir kitus svarbius kriterijus, apibrėžiančius įmonę ir jos veiklą.

Tinkama užsakymų valdymo sistema, pirmiausia, padeda nustatyti, ar tam tikras vienas ar kitas užsakymas gali būti pelningas ir ar verta jo imtis. Nes tik atsirinkusi ir vykdanti tokius užsakymus logistikos įmonė gali tikėtis sėkmės, pelno ir augimo.

Kai gaunate užsakymą, tai jau reiškia, kad judate tinkama kryptimi: potencialus klientas Jus pastebėjo ir susidomėjo Jūsų veikla, nori pasitikėti Jumis. Tačiau skubėti džiaugtis nereikia, pirmiausia, reikia planuoti rezultatą ir tik tada, jei jis tenkina tiek Jus, tiek užsakymą pateikusį asmenį arba įmonę, jį priimti.

Jei planuodami rezultatą, pastebite, kad užsakymas bus nepelningas arba net rizikingas, arba, jei užsakymas yra ant rizikos tokiu būti ribos, jo imtis neverta arba reikia keisti planą, nes nesėkmingas užsakymas turės žalos tiek logistikos įmonei, tiek potencialiam klientui. O blogiausia, kad nepatenkintas klientas dažniausiai yra linkęs garsiai kalbėti apie nesėkmės ir beveik niekada neužsimena, kad nesėkmė – abipusė, todėl tai turi žalos tik Jums.

Taigi, jei norite sumažinti nesėkmingų užsakymų riziką logistikos srityje, verta įsidiegti užsakymų valdymo sistemą, kuri leis planuoti užsakymus ir atlikti daug svarbių veiksmų nuo užsakymo gavimo iki užsakymo dokumentų pateikimo.